Coronavirus: Klinikkene våre er åpne som vanlig, men alle pasienter skal bruke munnbind ved konsultasjon. Ved ønske om koronatest, plager fra luftveiene eller mistanke om smitte les her før booking
  • no
  • en
  • no
  • en

Legetime når du trenger det

Alle legetjenester

• Utredning og behandling
    • Henvisninger

Legetime på dagen

• Kort ventetid
    • Lange åpningstider
    • Klinikk eller videosamtale

Legetime på video

Snakk med en lege – fra senga, kontoret, eller hvor du måtte befinne deg

Les mer om videokonsultasjon

Finn din nærmeste klinikk

Dette kan vi hjelpe deg med

Dr.Dropin kan hjelpe deg med et bredt spekter av medisinske problemstillinger – de samme problemstillingene en fastlege eller legevakt kan hjelpe deg med.

Hverdagsplager

Influensa, mystisk utslett eller plutselig allergi? Vi kan diagnostisere og behandle et bredt spekter av sykdommer og plager

Prøver og vaksiner

I alle Dr.Dropin-klinikkene har vi tilgjengelig hurtigtester, blodprøver, hjertekardiogram, vaksiner og apparater for å hjelpe deg med å finne ut av dine plager.

Kvinnehelse

Legene hos Dr.Dropin tar kvinnehelse på alvor. Både gynekologene og allmennlegene våre har god kunnskap om kvinnekroppen og helseutfordringer som kvinner kan ha i alle faser av livet.

Kjønnssykdommer

Les mer om klamydia og andre kjønnssykdommer, samt hvordan man kan teste seg for disse hos lege.

Kronisk sykdom

Vi kan hjelpe deg å diagnostisere og behandle ulike kroniske sykdommer som allergier, intoleranse, KOLS og diabetes.

Korona

I Oslo og omegn kan vi hjelpe deg med Koronatest / COVID-19. Vi har testklinikker i Barcode, Carl Berner, Nationaltheateret, Bøler, Lambertseter og Oslo Lufthavn. Her kan du gå selv om du er i karantene. Har du pågående symptomer og ønsker legeundersøkelse, booker du time i Luftveisklinikken på Frogner.

Ved akutt fare, ring 113

Om du befinner deg i en krise eller har livstruende skader bør du ringe 113