Vurdering av lege på 15min

Er det noe du har hatt før, kjenner igjen symptomene eller vet hva du trenger?

• Fyll inn digitalt legeskjema
  • Få vurdering og svar fra lege ila. 15 min
  • Refusjon dersom du ikke får hjelp
Start digital konsultasjon 295,–

Allergi

Sliter du med pollen eller annen type allergi og er tom for medisiner? Vi gjør terskelen lav for å få hjelp, når plutselige plager oppstår. Har du hatt det før og kjenner du igjen symptomene kan du få rask, digital legehjelp.

Underlivsplager og SOI

Du kjenner kroppen din best. Kjenner du igjen symptomene og vet hva du trenger? Eller har du fått påvist en av disse seksuelt overførbare infeksjonene før, og har samme symptomer som ved sist utbrudd? Da kan du få rask, digital legehjelp.

Prevensjon

Går du på prevensjon fra før og ønsker å fornye behandlingen? Vi tilbyr en rekke prevensjonsmidler, slik at du får den prevensjonen som passer best til deg og din kropp. Legene i Dr.Dropin skriver ut prevensjon for ett år av gangen.

Fra 95,–

Vaksiner

Vi gjør det enkelt for deg å ta de vaksinene du trenger. Få rask legehjelp digitalt og få vaksinen satt hos apoteket.

Slik fungerer rask digital legehjelp hos Dr.Dropin

Start konsultasjon

Svar på noen enkle spørsmål om dine plager og behov i et digitalt skjema.

Legen ser over svarene dine

Legen gjør en helhetlig vurdering slik at du får den behandlingen som er rett for deg.

Motta behandling

Legen vil svare deg innen 15 minutter, og gi deg veiledning og informasjon om behandling.

Mandag-Fredag | 8.00-22.00

Lørdag-Søndag | 8.00-20.00

Gjennomsnittlig ventetid for å få digital legehjelp er 15 minutter. Utenfor våre åpningstider og ved stor pågang må noe lenger behandlingstid forventes. Dersom tilstanden din krever fysisk konsultasjon vil du vanligvis få legetime ila. dagen.

Hjemmetest for kjønnssykdommer

Har du hatt ubeskyttet samleie og mistenker smitte? Nå kan du bestille selvtest for klamydia og gonoré, og få det levert rett hjem. Behandlingen er inkludert i prisen.

Les mer om hjemmetest

Vi kan også hjelpe deg på video og i klinikk

Legetime på video

350,-

Våre leger kan skrive ut behandling over video dersom det er medisinsk indikasjon for det. Dette kan for eksempel være ved kjent diagnose og nyoppståtte symptomer, eller fornying av medikamenter i eksisterende behandlingsløp.

Last ned appen og få time ila. 15 min.

Download on the App Store
Get it on Google Play

Legetime i klinikk

695,-

Legene våre hjelper deg med et bredt spekter av medisinske problemstillinger under en legetime i klinikk – de samme problemstillingene en fastlege eller legevakt kan hjelpe deg med.