Konsultasjon hos gynekolog

Konsultasjon 1395,–

Hva vi kan hjelpe deg med i en konsultasjon

• Veiledning
  • Prøver
  • 2D Ultralyd*
  • Sjekk av ytre kjønnsorgan, skjeden og livmorhalsen
  • Livmorhalsprøve**
  • Sjekk for kjønnssykdommer
  • Rekvirering av blodprøver

*Ved ultralyd kan man fremstille livmor og eggstokker, se etter muskelknuter, svulster, hormonpåvirkning og eggposer.
**Vi tilbyr livmorhalsprøve kun ved indikasjon, enten ved symptomer eller gjennom screeningprogrammet.

Våre tjenester og priser

Konsultasjon

En gynekologsamtale inkluderer undersøkelser som 2D ultralyd, celleprøve (ved indikasjon), sjekk for kjønnssykdommer og rekvirering av blodprøver.

Prevensjon

Pris for innsett eller uttak kommer i tillegg til konsultasjonen. Selve spiralen eller P-staven kan kjøpes direkte hos oss eller i apotek.

Kirurgi og vevsprøver

Prisene kommer i tillegg til konsultasjonen.

Pipelleprøve: 295,–
Vevsprøve vulva: 295,–
Fjerning av polypper: 295,–

Svangerskap

Prisene inkluderer konsultasjon. 3D ultralyd kan bestilles i vår klinikk på Majorstuen Hegdehaugsveien.

Fertilitet

Prisene kommer i tillegg til konsultasjonen. Velg enkel- eller dobbeltime ved timebestilling, og skriv «fertilitetsutredning» i fritekstfeltet.

Møt gynekologene våre

Vi er stolte av gynekologene i Dr.Dropin som møter pasientene med det de har behov for: varme og kunnskap. Lær mer om hva våre gynekologer spesialiserer innen, og hvordan de kan hjelpe deg best mulig!

Les mer om våre gynekologer

Hos Dr.Dropin tar vi kvinnehelse på alvor!

Dr.Dropin ønsker å endre holdninger om kvinnehelse ved å bidra med informasjon og opplysning til våre pasienter. Flere av sykdommene innen kvinnehelse er underdiagnostisert, og det er mangel på kunnskap hos de som møter pasientene først. Våre gynekologer har ekspertise på kvinnehelse, hvor både leger og gynekologer hos Dr.Dropin tar dette på alvor.

Les mer om vårt fokus på kvinnehelse

Gynekolog

Hos Dr.Dropin får du god hjelp av dyktige gynekologer med lang erfaring. Våre gynekologer kan hjelpe med alt fra sjekk og celleprøver, ultralyd og undersøkelser ved tidlig graviditet, fertilitetsutrending til sterke menstruasjonssmerter. En gynekolog er en lege med spesialisering i faget kvinnesykdommer og fødselshjelp. Alle våre gynekologer har lang erfaring fra både sykehus og private klinikker, og kan hjelpe deg med både utredning og behandling av gynekologiske sykdommer og plager.

Kjønnssykdommer

Les mer om noen av de vanligste kjønnssykdommene, samt hvordan man kan teste seg for disse hos legene ved Dr.Dropin.

Dr.Dropin gynekologklinikker

Nysgjerrig? Last ned appen vår for å komme i gang

Download on the App Store
    Get it on Google Play