Har du vondt i kroppen?

Våre terapeuter er eksperter på muskler og ledd. Vi tilbyr behandling, oppfølging og veiledning for deg som vil bli kvitt plager og ta vare på kroppen din, uansett utgangspunkt.

Hodepine / svimmelhet

Hodepine og svimmelhet refererer til ubehag og andre symptomer i hodet og vestibulærsystemet. Disse plagene kan manifestere seg som smerte, svimmelhet eller en følelse av ubalanse.

Nakke

Med nakkesmerter menes smerter i nakkeregionen, det vil si øvre del av rygg, oppover mot hodet og utover mot skuldrene.

Rygg

Ryggen består av muskler, knokler, mellomvirvelskiver, nerver og sener. Alle disse strukturene kan gi opphav til smerter.

Skulder

Med skulderplager menes smerter i og rundt skulderen. Noen typer skulderplager kan også gi smerter oppover mot nakken, eller utover i armen.

Albue og hånd

Det finnes mange ulike årsaker til smerter i albue, underarm og hånd.

Hofte og lår

Hofte- og lårplager inkluderer smerter i lysken, setet, utsiden av hofta og både fremside/bakside av låret.

Bekken, underliv og graviditet

Kvinnehelse omfatter blant annet ulike plager og diagnoser relatert til kvinnekroppen og graviditet. Les mer om blant annet bekkensmerter, inkontinens, vulvodyni og vaginisme.

Kne

Med knesmerter menes smerter i og rundt kneleddet. Noen typer kneplager kan også gi smerter oppover i låret, eller ned i leggen.

Ankel, fot og legg

Med ankel og fotplager menes smerter og andre symptomer i leggen, ankelen, hælen og foten.

Ønsker du veiledning om hva som er riktig behandling for deg?

Telefonveiledning: Ring 24 07 70 14

Autorisert helsepersonell er klare til å svare på dine spørsmål. Vi besvarer telefonen innen 30 sekunder. Helt kostnadsfritt for deg.

Online veileder

Svar på noen enkle spørsmål og få en umiddelbar anbefaling om hvilken behandler som best kan gi du deg hjelper du trenger.