Hudlege Stavanger

Hos Dr.Dropin møter du hudspesialister som kan diagnostisere og behandle alle hudlidelser. Hudlegene er topp kvalifiserte og lidenskapelig opptatt av å tilby gode hudtjenester til fornuftige priser og kort ventetid.

Hudleger i Stavanger finner du i Dr.Dropin Vaktapoteket

Bestill time hos hudlege

Dr. Dörte Petersen

Dörte Petersen er både hudlege og indremedisiner, og er den eneste hudlegen i Norge med spesialisering i barnehud. Hun er utdannet ved Universitetet i Lübeck, Tyskland, University of Pennesylvania og Universitetet i Heidelberg. Hun har jobbet som hudlege på private poliklinikker og sykehus i hele Hamburg, og som overlege i pediatrisk dermatologi på et stort barnesykehus i Hamburg. Gjennom sitt medlemskap i European Academy of Dermatology & Venerology har Dr. Petersen publisert flere artikler i pediatriske tidsskrifter, med fokus på temaer som spenner fra psoriasis hos barn til vanlige parasittsykdommer i huden. Dr. Petersen behandler alle hudsykdommer hos både barn og vokse, som akne, rosacea, dermatitt og psoriasis, eksem, føflekker og hudforandringer. Dörte snakker både tysk, engelsk og norsk.

Klinikk: Dr. Dropin Vaktapoteket

Fysisk konsultasjon

1595,-

I klinikk kan våre spesialister diagnostisere og behandle alle hudlidelser. En konsultasjon inkluderer undersøkelse, mikroskopi, bakterie/sopp-prøver og resepter. Vi prøver også alltid å få til behandling og kirurgi i samme konsultasjon når det er behov for det.

Vi har klinikker i Oslo, Sandvika, Bergen og Stavanger

Hudlege over video

995,-

Våre dyktige hudleger kan nå hjelpe deg over video – slik at du kan få den hjelpen du trenger, akkurat når du trenger den. Over video kan vi hjelpe deg med rådgivning og behandling av en rekke hudproblematikker.

Bildekonsultasjon

495,-

Hudlegen kan hjelpe deg med en rekke hudproblemer gjennom bildekonsultasjon. I tilfeller der legen ikke kan gi en klar diagnose vil du uansett få råd og veiledning om videre behandlingsløp.

Føflekker og hudkreft

Våre hudleger er svært opptatt av å identifisere føflekk- og hudkreft tidlig, og kan diagnostisere og behandle raskt når dette identifiseres.

Eksem og utslett

Vi behandler alle typer eksem og utslett, både akutte og kroniske hos store og små.

Utvekster i huden

Det er en lang rekke tilstander som kan gi kuler og utvekster i huden. Våre hudleger tilbyr kort ventetid for vurdering av årsak og behandling