Bruk din helseforsikring hos oss

Vi har avtale med forsikringsselskapene, slik at du kan bruke behandlingsforsikringen din hos oss.

Har du spørsmål? Ring 24 07 77 05.

Se ledige timer

Slik går du frem👋

1) Kontakt ditt forsikringsselskap for å opprette forsikringssak. Du får da et såkalt sakID-nummer eller skadenummer.

2) Bestill vanlig online time hos oss (du trenger ikke å registrere noe sakID-nummer eller skadenummer ved timebestilling - kun vanlig timebestilling - enkelt og greit)

3) Møt opp til timen og ha med sakID-nummeret / skadenummeret til timen*

Se ledige timer

*Har du ikke sakID/skadenummer, ta kontakt med ditt forsikringsselskap for å opprette sak før du bestiller time hos oss. Har du spørsmål, ring oss på 24 07 77 05 eller send oss en epost fysikalske@drdropin.no

sanity imagesanity image

Forsikringsveileder

Om forsikringen din blir formidlet gjennom Nordic Netcare, Vertikal Helse, Falck eller Storebrand, kan du enkelt få tilgang til behandling ved å følge disse trinnene:

Nordic Netcare er formidler for Gjensidige og TRYG

  • Dialog med Nordic Netcare for å godkjenne behandling og få tildelt et skadenummer.
  • Bestill time direkte gjennom nettsiden vår når du har fått opprettet en sak.
  • Gi beskjed til behandleren din om at du har forsikring gjennom Nordic Netcare, og vi ordner resten.

Vertikal Helse er formidler for IF

  • Dialog med Vertikal Helse for å opprette en sak og få tildelt en SakID.
  • En forsikringsrådgiver kan bestille time for deg, eller du kan bestille direkte gjennom nettsiden vår.
  • Videreformidle en gyldig SakID til behandleren din for videre registrering.

Falck er formidler for DNB, Protector, Codan og Eika

  • Dialog med Falck for å opprette en sak og få tildelt en SakID.
  • En forsikringsrådgiver kan bestille time for deg, eller du kan bestille direkte gjennom nettsiden vår.
  • Videreformidle en gyldig SakID til behandleren din for videre registrering.

Storebrand formidler sine egne forsikringer igjennom Bli Frisk appen

  • Du kan bestille time direkte igjennom Bli Firsk appen, da blir SakID automatisk formidlet til behandler
  • Du kan også finne din SakID i appen og videreformidle den til behandler dersom du allerede har bestilt time igjennom våre nettsider