Trening med PT

Hos oss møter du fysioterapeuter, som også er utdannet Personlig Trenere (PT). Vi ser på det som vår oppgave å motivere og veilede deg til bedre helse.

• 895,-
  • Rolige og trygge omgivelser
  • Gode fasiliteter

Har du spørsmål? Ring 24 07 77 05

Se ledige timer

Hvorfor trene med PT?

• Lær om effektive treningsmetoder
  • Få skreddersydd treningsprogram tilpasset deg og dine behov
  • Få mer motivasjon til å trene
  • Få hjelp til skadeforebyggende trening
  • Få hjelp til rehabilitering og opptrening etter skade
  • Passer for alle, uansett nivå

Bli kjent med våre personlige trenere 🌻

Vi vet at riktig kompetanse og god kjemi er viktig. Finn en personlig trener som passer nettopp deg.

Fysioterapeut og PT Therese Skjølsvik

Therese behandler muskel- og skjelettplager hos barn og voksne, med særlig interesse for trenings- og arbeidsrelaterte plager, svimmelhet og hodepine. Hun jobber også mye med nakke, skulder, hofte, kne og fot. Therese har også erfaring med plager etter gjennomgått graviditet.

Som PT engasjerer hun seg for både nybegynnere og erfarne. Selv har hun konkurrert innen friidrett og CrossFit daglig. Therese har fokus på riktig teknikk, individuelle treningsplaner, skadeforebyggende tiltak og langsiktig progresjon. Hos Therese vil du oppleve en herlig kombinasjon av faglig dyktighet og engasjement.

Therese har særlig interesse for:
Rygg | Nakke | Skulder | Hofte | Kne | Ankel | Fot| Plantar fascitt | Senebetennelse | Idrettsskader | Slyngetrening

Tilleggstjenester som Therese tilbyr:
✓ Løpsanalyse
✓ PT-timer

Hvor kan du bestille time hos Therese?
📍 Bislett

Se ledige timer hos Therese:

Fysioterapeut og PT Christian Vargel

Christian behandler et bredt spekter av muskel- og skjelettplager, med spesielle interessefelt innen rygg, skulder, nakke, kne og hofteplager. Han syns det er spesielt givende å jobbe med arbeids- og belastningsrelaterte plager, samt langvarig smerteproblematikk og revmatiske plager. Han vektlegger en grundig undersøkelse, og kombinerer en aktiv tilnærming med manuelle tiltak der det er hensiktsmessig.

I tillegg til sin utdannelse som fysioterapeut har han en bachelor innen ernæringsfysiologi, og har 7 års erfaring som PT. Hos Christian vil du møte en engasjert behandler som tar deg og dine plager på alvor.

Christian har særlig interesse for:
Rygg | Nakke | Skulder | Kne | Hofte | Plantar Fascitt | Senebetennelser

Tilleggstjenester som Christian tilbyr:
✓ PT-timer

Hvor kan du bestille time hos Christian?
📍Majorstuen - Majorstukrysset (Majorstuveien 30)

Se ledige timer hos Christian:

Fysioterapeut og PT Emma Ulstein

Emma tilbyr behandling av akutte og langvarig muskel -og skjelettplager, med særlig interesse for nakke -og ryggplager samt skulder, hofte og fot. Hun har erfaring innen langvarige smertetilstander og tar seg tid til å lytte til deg og din sykdomshistorie. Sammen med deg vil Emma finne ut hvordan du kan mestre hverdagen, redusere smertene og lære å kjenne din egen kropp.

Emma har særlig interesse for:
Rygg | Nakke | Skulder| Hofte | Kne | Ankel | Fot | Plantar fascitt | Idrettsskader

Tilleggstjenester som Emma tilbyr:
✓ PT-timer

Hvor kan du bestille time hos Emma?
📍 Majorstukrysset (Majorstuveien 30) og Ensjø (Ensjøveien 21)

Se ledige timer hos Emma på Majorstuen:

Emma

Fysioterapeut og PT Kristoffer

Kristoffer har spesiell interesse for trenings- og arbeidsrelaterte plager, samt kompliserte smerte smertetilstander. Kristoffer jobber grundig med problemer i nakke, skulder, rygg, hofte, kne og fot. Som fysioterapeut engasjerer han seg for å hjelpe både nybegynnere og de mer erfarne. Han har en bakgrunn fra håndball, og er svært aktiv med CrossFit. Kristoffer legger stor vekt på å skreddersy individuelle treningsplaner, implementere skadeforebyggende tiltak og sikre langsiktig fremgang for sine pasienter.

Kristoffer har særlig interesse for:
Rygg | Nakke | Skuldre | Kne | Hofte | Ankel | Gjenopptrening | Trening | Idrettsskader

Tilleggstjenester som Kristoffer tilbyr:
✓ Trykkbølgebehandling
✓ Nålebehandling
✓ Taping

Hvor kan du bestille time hos Kristoffer?
📍 Carl Berner (Dælenenggata 20)

Se ledige timer hos Kristoffer: