Corona og stor pågang: Vi opplever stor pågang ifm. reiseattester og vi kan dessverre ikke garantere time på dagen. Vi oppfordrer alle til å være tidlig ute med bestilling.Les mer
  • no
  • en
  • no
  • en

Dette kan vi hjelpe deg med

Dr. Dropin kan hjelpe deg med et bredt spekter av medisinske problemstillinger - de samme problemstillingene en fastlege eller legevakt kan hjelpe deg med.

Hverdagsplager

Influensa, mystisk utslett eller plutselig allergi? Vi kan diagnostisere og behandle et bredt spekter av sykdommer og plager

Prøver og vaksiner

I alle Dr.Dropin-klinikkene har vi tilgjengelig hurtigtester, blodprøver, hjertekardiogram, vaksiner og apparater for å hjelpe deg med å finne ut av dine plager.

Kvinnehelse

Legene hos Dr.Dropin tar kvinnehelse på alvor. Både gynekologene og allmennlegene våre har god kunnskap om kvinnekroppen og helseutfordringer som kvinner kan ha i alle faser av livet.

Kjønnssykdommer

Les mer om klamydia og andre kjønnssykdommer, samt hvordan man kan teste seg for disse hos lege.

Kronisk sykdom

Vi kan hjelpe deg å diagnostisere og behandle ulike kroniske sykdommer som allergier, intoleranse, KOLS og diabetes.

Hudlege

Huden er vårt største organ som vi må ta godt vare på gjennom et helt liv. Huden er en barriere som omslutter og beskytter oss og er med på å gi oss utseende vårt. De fleste vil oppleve sykdom i huden i løpet av livet, enten det er akne, utslett eller føflekker som har forandret seg.

Fysikalske behandlinger

Vondter i kroppen får vi alle fra tid til annen. Noen får akutte smerter etter fall eller overbelastning, mens andre får mer gradvise smerter over tid. Dr.Dropins fysioterapeuter og kiropraktorer har solid kompetanse, klinisk erfaring og norsk autorisasjon, slik at du kan stole på at du får den hjelpen du trenger.

Psykisk helse

Vi kan hjelpe deg som sliter med angst, depresjon, hverdagsutfordringer og livskriser. Vi tilbyr fast oppfølging over tid eller terapi, og henviser til rett instans ved behov. Om det er akutt ber vi deg ringe legevakten på 116 117.

Ved akutt fare, ring 113

Om du befinner deg i en krise eller har livstruende skader bør du ringe 113

Finn ledig legetime i ditt område

Se alle klinikker