Tjenester

Allmennlege

Du kan komme til Dr.Dropin med alle medisinske problemstillinger og våre leger vil hjelpe deg med utredning, behandling og oppfølging. [Les mer...]

Mannlig kjønnsorgan

Hos Dr.Dropin har legen våre god erfaring med symptomer fra de indre og ytre mannlige kjønnsorganer. De ytre er penis og pungen. De indre er testiklene, bitestiklene, sædlederen og prostatakjertelen. [Les mer...]

Vaksiner

Vaksiner beskytter mot smittsomme sykdommer. Alle barn i Norge får tilbud om vaksiner gjennom barnevaksinasjonsprogrammet. Som voksen må man selv oppsøke lege for å oppdatere sine vaksiner. Generelt anbefales det at alle bør være vaksinert mot difteri, stivkrampe, kikhoste og poliomyelitt. For voksne som har fulgt barnevaksinasjonsprogrammet anbefales det en oppfriskningsdose av disse hvert 10.år. [Les mer...]

Det er noen få ting vi ikke gjør

Ved akutte livstruende tilstander skal du ikke sette deg i digital kø hos oss. Eksempler på dette er akutte brystsmerter, akutte alvorlige magesmerter, større ulykker eller alvorlige allergiske reaksjoner. Spedbarn under 6 mnd med feber skal ikke vente på oss. I disse tilfellene og tilsvarende skal du ringe 113. [Les mer...]

Kontakt oss

Takk for at du ønsker kontakt med oss i Dr.Dropin. Vi jobber så raskt vi klarer, og besvarer de aller fleste henvendelser innen 24 timer. To ting å huske på når du sender til oss: 1. Helst ikke del personsensitive opplysninger - sensitive diskusjoner bør tas på en time med en av våre leger. 2. Dersom du trenger medisinske råd for din spesifikke tilstand eller utfordring, løses det også best på en time.