Resept når du trenger det

Er det noe du har hatt før, kjenner igjen symptomene eller vet hva du trenger? Dropp legetimen og få selvbetjent resept!

• Raskt
  • Enkelt
  • Fornuftig pris
Bestill resept
ReseptResept
Resept

Disse reseptene kan du få digitalt

Underlivsplager og kjønnssykdommer

295,–

Du kjenner kroppen din best. Kjenner du igjen symptomene og vet hva du trenger? Eller har du fått påvist en av disse seksuelt overførbare infeksjonene før, og har samme symptomer som ved sist utbrudd? Da kan du enkelt bestille selvbetjent resept.

Allergi

295,–

Sliter du med allergi og tom for medisiner? Vi gjør terskelen lav for å få hjelp, når plutselige plager oppstår. Har du hatt det før og kjenner du igjen symptomene kan du få selvbetjent resept.

Prevensjon

295,–

Går du på prevensjon fra før og ønsker å fornye resepten? Vi tilbyr en rekke prevensjonsmidler, slik at du får den prevensjonen som passer best til deg og din kropp. Resepten er gyldig i ett år.

Vaksiner

Fra 95,–

Vi gjør det enkelt for deg å ta de vaksinene du trenger. Bestill selvbetjent resept, og få den satt hos apoteket.

Slik fungerer selvbetjent resept hos Dr.Dropin

Fyll ut skjema

Svar på noen enkle spørsmål om dine plager og behov i et digitalt skjema.

Legen ser over svarene dine

Legen vurderer behovet for resept og finner en behandling til deg.

Få resept

Resepten er klar for uthenting på apotek innen få minutter.

Mandag-Fredag | 8.00-22.00

Lørdag-Søndag | 8.00-20.00

Gjennomsnittlig ventetid for å motta selvbetjent resept er 15 minutter. Utenfor våre åpningstider og ved stor pågang må noe lenger behandlingstid forventes. Dersom det er noe annet du trenger resept på, kan du få hjelp over video eller i klinikk.

Bestill resept

Hjemmetest for kjønnssykdommer

Har du hatt ubeskyttet samleie og mistenker smitte? Nå kan du bestille selvtest for klamydia og gonoré, og få det levert rett hjem. Resept og behandling er inkludert.

Les mer om hjemmetest

Trenger du resept på noe annet?

Resept – Legetime på video

350,-

Våre leger kan skrive ut resept over video dersom det er medisinsk indikasjon for det. Dette kan for eksempel være ved kjent diagnose og nyoppståtte symptomer, eller fornying av medikamenter i eksisterende behandlingsløp.

Last ned appen og få time ila. 15 min.

• Download on the App Store
  • Get it on Google Play

Resept – Legetime i klinikk

695,-

Legene våre hjelper deg med et bredt spekter av medisinske problemstillinger under en legetime i klinikk – de samme problemstillingene en fastlege eller legevakt kan hjelpe deg med.

Nysgjerrig? Last ned appen vår for å komme i gang

• Download on the App Store
  • Get it on Google Play