Hudlege når du trenger det

Hos Dr.Dropin møter du noen av landets beste spesialister innen hud. Våre hudleger har lang erfaring fra både sykehus og private klinikker, og kan hjelpe deg med både utredning og behandling av de fleste hudsykdommer og plager.

• Kort ventetid
  • Høy kompetanse
  • Konsultasjon i klinikk eller digitalt
Se ledige timer
1595,-

Fysisk konsultasjon

Oslo, Sandvika, Bergen og Stavanger

I klinikk kan våre spesialister diagnostisere og behandle alle hudlidelser.
En konsultasjon inkluderer undersøkelse, mikroskopi, bakterie/sopp-prøver og resepter. Vi prøver også alltid å få til behandling og kirurgi i samme konsultasjon når det er behov for det.

495,-

Bildekonsultasjon

Hudlegen kan hjelpe deg med en rekke hudproblemer gjennom bildekonsultasjon.

I tilfeller der legen ikke kan gi en klar diagnose vil du uansett få råd og veiledning om videre behandlingsløp.

Send inn bilder av hudplagen din for vurdering og hjelp innen 24 timer.

995,-

Videokonsultasjon

Snakk med en av våre erfarne hudleger over video! De kan hjelpe deg der du er, når du trenger det, og bistår med medisinsk rådgivning, behandlingsplan, resept og videre henvisning.

Over video kan vi bl.a. hjelpe deg med akne, eksem, rosacea, herpes, perioral dermatitt m.m.

FotoFinder: full sjekk av føflekkene

FotoFinder er et av markedets mest avanserte utstyr for å overvåke hud og føflekker. Maskinen scanner hele kroppen din og lager et digital kart over føflekkene. Dette kartet gjør det lettere å følge med på utviklingen av flekker, slik at legen kan fange opp endringer tidlig.

Les mer om Fotofinder føflekksjekk

NYHET: Avansert laserbehandling

Dr.Dropin har investert i noen av de mest avanserte laserne på markedet til behandling av en rekke vanskelige og vanlige hudproblemer.

Våre lasere finner du hos Dr.Dropin Hegdehaugsveien på Majorstuen og i Stavanger.

Lær om hvordan våre lasere kan hjelpe deg

Avansert hudkirurgi

På Dr.Dropin Hegdehaugsveien på Majorstuen har vi ledende plastikkirurger spesialisert på hud- og håndkirurgi. Plastikkirurgene er topp kvalifiserte og opptatt av å tilby hudkirurgi til fornuftige priser, uten overraskende tillegg.

De hjelper deg med alt fra føflekkfjerning og fjerning av hudkreft, til korreksjon av arr og håndkirurgi.

Se hva våre kirurger kan hjelpe deg med

Dette kan vi hjelpe deg med

De fleste vil oppleve å få en hudsykdom eller hudplager i løpet av livet, enten det er akne, utslett eller føflekker som har forandret seg. Hos Dr.Dropin møter du hudspesialister med lang erfaring fra å vurdere hudtilstander i det private og offentlige, og som kan diagnostisere og behandle alle hudlidelser, inkludert fjerning og kirurgi. Hudlegene i Dr. Dropin er topp kvalifiserte og lidenskapelig opptatt av å tilby gode hudtjenester til en fast pris uten tillegg.

Se våre priserFinn din nærmeste klinikk

Føflekker og hudkreft

Våre hudleger er svært opptatt av å identifisere føflekk- og hudkreft tidlig, og kan diagnostisere og behandle raskt når dette identifiseres.

Langvarige eller tilbakevendende hudlidelser

Mange har kroniske eller tilbakevendende hudlidelser. Våre hudleger tar deg på alvor, og gir deg den behandlingen som skal til for at du kan ha det best mulig.

Utvekster i huden

Det er en lang rekke tilstander som kan gi kuler og utvekster i huden. Våre hudleger tilbyr kort ventetid for vurdering av årsak og behandling

Eksem og utslett

Vi behandler alle typer eksem og utslett, både akutte og kroniske hos store og små.

Solskader og pigmenteringer

Det er flere hudtilstander som kan vises på utsiden av kroppen, i forbindelse med for eksempel sol og graviditet.

Smitte, infeksjoner og betennelser

Ulike bakterier, parasitter og midd kan gi utslag i huden. Våre hudleger vil gi deg rask og effektiv behandling.

Behandling med laser

Vi har markedets mest avanserte lasere til å løse en rekke hudlidelser, som for eksempel aknearr, vorter og hårfjerning.