Gynekolog når du trenger det

Hos Dr.Dropin får du god hjelp av dyktige gynekologer med lang erfaring. Våre gynekologer kan hjelpe med alt fra sjekk og celleprøver, ultralyd og undersøkelser ved tidlig graviditet, fertilitetsutrending til sterke menstruasjonssmerter.

• Fast pris 1095,-
    • Ingen henvisning
    • Kort ventetid

Bestill time hos gynekolog

Hva kan våre gynekologer hjelpe deg med?

En gynekolog er en lege med spesialisering i faget kvinnesykdommer og fødselshjelp. Alle våre gynekologer har lang erfaring fra både sykehus og private klinikker, og kan hjelpe deg med både utredning og behandling av gynekologiske sykdommer og plager.

Se alt våre gynekologer hjelpe deg medSe fullstendig prisliste

Konsultasjon hos gynekolog

1095,-

NIPT-test

7995,-

NIPT-test er en analyse av fosterets DNA. Dette er en blodprøve som analyserer fosterets DNA og kan tas fra uke 10. Dr.Dropin er godkjent rekvirent av NIPT-test (FHI).

Fertilitetsutredning

Sliter du med å få barn? Flere av våre gynekologer er spesialister i fertilitetsutredning og har hjulpet mange kvinner med å bli gravide. De har lang erfaring fra både sykehus og private klinkker.

Møt gynekologene våre

Vi er stolte av gynekologene i Dr.Dropin som møter pasientene med det de har behov for: varme og kunnskap. Lær mer om hva våre gynekologer spesialiserer innen, og hvordan de kan hjelpe deg best mulig!

Les mer om våre gynekologer

Hvorfor er celleprøven så viktig?

Celleprøven kan taes hos alle våre gynekologer. Du kan også ta celleprøve til 595,- hos alle våre allmennleger, men da uten undersøkelse.

Screeningprogrammet mot livmorhalskreft anbefaler at kvinner mellom 25 og 70 år tar celleprøve fra livmorhalsen (cervix) hvert 3. år. Klikk for å lære mer om hvorfor det er viktig å sjekke seg.

Lær mer om #sjekkdeg og celleprøve!

De skjulte kvinnesykdommene: endometriose og PCOS

Mer enn 10 % av kvinner lever med kvinnesykdommer som fører til unødig lidelse, frustrasjon og usikkerhet. Endometriose og PCOS (Polycystisk ovariesyndrom) er blant to av sykdommene som er underdiagnostisert og hvor det er mangel på kunnskap hos legene som møter pasientene først. Men hva er egentlig symptomene og hvordan behandler man disse kvinnesykdommene?

EndometriosePCOSHvorfor forskes det ikke mer på kvinnesykdommer?
Lær om kvinnesykdommene

Redd for å gå til gynekolog?

Da er du ikke alene! Sexolog og influenser Iselin Guttormsen filmet sitt besøk hos en av våre gynekologer. Det er nok mange som kjenner seg igjen i spørsmålene man typisk har i forbindelse med time hos gynekolog.

Se Iselin sitt besøk hos gynekologen her!

Dr.Dropin gynekologklinikker

Nysgjerrig? Last ned appen vår for å komme i gang

• Download on the App Store
  • Get it on Google Play