Korona: Har du symptomer på luftveisinfeksjon ber vi deg ta en hurtigtest før konsultasjon hos lege i vanlig klinikk. Ved positiv hurtigtest eller kjent covid smitte med ønske om legetilsyn, ber vi deg booke time i vår Luftveisklinikk på Frogner. Les mer
  • no
  • en
Bestill time
  • no
  • en
Bestill time

Livslang aktivitetsglede

Plager og skader kan i noen tilfeller sette en stopper for aktiviteter som betyr mye for oss. Derfor er vi i Dr.Dropin Fysikalske opptatt av forebygging over tid, slik at du kan gjøre det du elsker - lengst mulig og best mulig.

Bestill time

Treningsmedlemskap Bislett

Vi tilbyr trening i et moderne lokale med helt nytt treningsutstyr. Her kan du trene i rolige og trygge omgivelser. Det er alltid fysioterapeuter og annet helsepersonell til stede om du skulle ha behov for hjelp.

  • Det er mulighet for å trene i klinikkens åpningstid, dvs. mandag-torsdag 7-21, fredag 8-18, samt lørdag 9-17.
  • Bestill medlemskap ved å sende epost til fysikalske@drdropin.no eller ring 24 07 77 01 og tast 3.
  • Vi liker å gjøre det enkelt og tilbyr kun en form for medlemskap:
    • Medlemskap uten binding kr 849 per måned.
    • I denne prisen inngår én trening med PT i måneden.
Les mer om hvordan vi kan hjelpe deg


Treningsskader - Hva, hvorfor og hvordan forebygge?

Langrennsløperne Sjur Røthe og Pål Golberg, og skiskytter Tarjei Bø, vet mye om hvorfor og hvordan man forebygger effektivt for å trene mye. Sammen med disse landslagsutøverne har vi funnet frem til noen enkle tips og øvelser, slik at du kan gjøre det du liker, lengst mulig!

Tre kjappe med Tarjei Bø

Mengden belastning som et individ håndterer er veldig variert. En tolererbar mengde avhenger av anatomi, løpsteknikk, erfaring med denne type belastning, søvn, kosthold, stressfaktorer og belastninger ellers i hverdagen. Skiskytter Tarjei Bø har tre kjappe tips for skadeforebygging:

Tarjei Bø

Sjur Røthe sine beste tips for å komme i gang!

Det å komme i gang med trening er lettere sagt enn gjort. Vi kjenner alle til fordelene med trening, men likevel så er det vanskeligste for de aller fleste å komme i gang. Selv for toppidrettsutøver Sjur Røthe kan det være vanskelig å komme seg over den velkjente dørstokkmila. Her er hans tre beste tips:

Sjur Røthe

Hvordan løpe riktig? Hør Pål Golberg sine tips

Er du i startgropen av løping? Eller har du kanskje løpt i lang tid? Uansett, det finnes noen enkle triks for å løpe 'riktig'. Hør hva langrennsløper Pål Golberg anbefaler for bedre løping:

Pål Golberg

Vil du lære mer?

Ønsker du flere tips og triks til trening? Klikk her for å se alle videoene våre! eller book en time hos en av våre terapeuter.

Bestill time

Alle helsetjenester
Time på dagen
Fast pris

Bestill time

Organisasjonsnummer:
919 149 795
Adresse:
Bogstadveien 30, 0355 Oslo
Mobilnummer: